Click here for Myspace Layouts

Monday 7 October 2013

OH MY KNEE

okay , nie semalam punya cerita . hajat pagi semalam nak pergi kelas lambat sebab dah buat oral presentation malam kelmarin . tapi bila memikirkan yang aku cume menumpang orang , aku batalkan hasrat aku . memang letih sebab pagi ahad tu ade sukan JTMK , gila kau , sukan hari ahad . macam takde hari lain ke . huh ! malam tu pulak lecturer nak buat kelas untuk oral .

okay , nak diikutkan cerita pagi tu , awal aku bangun pagi ni sebab nak bereskan banyak kerja . aku jatuh . entah macam mana bila aku nak bangun lutut aku macam kena renjatan . sakit gila weyh . ikutkan hati , memang taknak datang kelas jer pagi tu . tapi lecturer computer essential pulak nak buat test . ku gagahkan jua .

aku ingat kaki aku nie dah okay , so aku buat macam biasa . bila nak sujud , Ya Allah .. rase  nak menangis . aku tak tahu laa apa masalah kaki aku nie . aku nak letak minyak , tapi yang ade wick dengan koyop jer kat sini . lepas sapu ngan wick , ak tampal koyop . punyer beso koyop tu aku tampal . lega laa sikit lepas letak tu . 

bangun pagi nie , lutut aku dah bengkak . kakak aku ajak pergi klinik . TAKNAK aku pergi klinik . bukan taste aku nak ke klinik pun . kalau dia bagi ubat pun bukan nyer aku makan . ke tong sampah jugak ubat tu . kesian ubat tu . ape nak jadi dengan lutut aku nie pun aku taktahu . biarkan jela . bukan tak boleh baik kot . mesti lame lame hilang jugak . kan3 ? kbye

No comments: