Click here for Myspace Layouts

Wednesday 28 December 2011

cepatnyerrr mase berlalu ..

Assalamualaikum ... Ada nk citerr pasal ape erkk . ? BACE JER LAA . HEHE . 


berapa jam jer lagi nk 2012 ,, ermmm , cepat betol mase berlalu kan ? kite akan meninggalkan 2011 . banyak kenangan pahit n manis aku cipta n tercipta sendiri tahun 2011 tuh . huhu . kalau lahh mase boleh patah balik kan best ! tp itu tak mungkin . tahun 2012 tahun yang paling menyesakkan , menyusahkan , menyensionkan n bermacam-2 lagi lerr . ohhh , SPM ! SPM ! jgn main-2 . peperiksaan itu yang menentukan masa depan aku .


sekarang nih , semue orang sibuk utk beli persiapan sekolah termasuk ler aku . ehh , aku tak sibuk . parents aku yang sibuk beli semue barang tuh .. cuti skola p0n dah nak abis . alamakkk , aku tak puas cuti lagii . OMO ~


kalau diberi cuti setahun pon aku tak kesah . malas tahap gapan . teruk betol . the only time teenagers watch the news is to see if the school is closed .  hehe . MALAS , NYAHH KAU DARI HIDUP AKU . awal tahun nih semua berazam nk berjaya . gud gud laaa kalau macam . macam aku . :D  . harap berterusan laa . aku taknak laa orang anggap ak nih HANGAT-2 TAHI AYAM . cakap jer lebih . apepon , aku harap laa tahun 2012 lebih diberkati dan menceriekan hari-2ku .. insyaallah ..


GOODBYE 2011 .. WELCOME 2012 ..

No comments: