Click here for Myspace Layouts

Sunday 4 December 2011

KAWAN JADI CINTA

Assalamualaikum , aku ada puisi untuk korang semua . Puisi ni ada kena mengena jugak laa dengan aku . Pasal apa ? Korang baca laa . . Biar aku cerita melalui puisi . Ok ~

Ku coret lembaran ini 
Dikala hatiku sepi
Perasaan rindu bertandang dihati
Mengapa kau yang aku cinta ?
Mengapa kau yang aku puja ?
Kau hanyalah sahabatku


Cinta 
Mengapa perit bila rindu ?
Mengapa sakit bila sayang ?
Mengapa mesti kawan jadi cinta ?
Mengapa susah untuk aku melupakanmu ?


Kau terlalu istimewa bagiku
Kuharap kau bahagia
Maafkan aku kerana mengganggu perasaanmu

Aku tidak boleh bermain kata - kata cinta untukmu lagi kerana kutahu kau bukan untukku . Aku dapat rasakan betapa kau semakin jauh dariku . Aku tidak mahu hatiku disakiti . Betapa peritnya cinta itu . Betapa sakitnya sayang itu aku harus lalui dengan tabah . Tidak mungkin aku mencintai orang yang tidak pernah mencintaiku . Aku harus melupakan dirimu . Itu mungkin yang terbaik untukmu . .

Sudah baca ? Aku harap korang semua suka laa erk ..





No comments: