Click here for Myspace Layouts

Wednesday 30 May 2012

kisah hati 25/5/2012

25/5/2012
genap dua tahun .. apa dia erk ? biar aku sahaja yang tahu . biar hati ini sahaja yang tahu .
dikala malam yang sunyi aku sentiasa mengenangkan dirimu . aku tak tahu kenapa sukar untuk aku melupakan kamu . memang aku terlalu muda untuk berbicara tentang cinta , tetapi aku tak boleh menafikannya . saranghae . chuwahae . bogoshipda . otooookkaaaaajoooo???????? kini , satu kelas aku tahu siapa dia dihati aku .

dua hari kemudian , birthday dia yang ke-17 . aku sendiri serba salah dengan pemberian hadiah itu . maklumlah aku mane ade pengalaman bagi hadiah kat orang lain . dia yang first . itu pun atas nasihat seorang hamba Allah dalam kelas aku tuh . "betul ke ape buat nih ?" , ayat itu jer yang terlintas di kepala aku setiap hari . bila aku teringatkan kamu , aku sentiase nyanyi lagu nih .


Beribu bintang dilangit
Kini menghilang
Meraba aku dalam kelam
Rembulan mengambang
Kini makin suram
Pudar ilhamku tanpa arah

Sedetik wajahmu muncul 
Dalam diam
Ada kerdipan ada sinar
Itukah bintang atau rembulan
Terima kasih kuucapkan

Izinkan ku mencuri bayangan wajahmu
Izinkan ku mencuri khayalan denganmu
Maafkanlah oh...
Andai lagu ini 
Mengganggu ruangan hidupmu
Kau senyumlah oh...
Sekadar memori
Kita di arena ini
Kau ilhamku
Kau ilhamku...




kau sentiasa ilhamku ..  


nah bunga untuk kamu  , SA 

No comments: