Click here for Myspace Layouts

Wednesday 30 May 2012

sepetang di kolej komuniti k.kangsar

assalamualaikum . aku tak tau nak tulis ape daaa , korang tengok laa sendiri gambar2 dibawah ini yang aku uploadkan . oleh sebab facebook aku dah deactive atas sebab2 tertentu , aku uploadkan jugak kat blog aku . gambar nih waktu hari rabu 25/4/2012 . aku pergi ke kolej komuniti sebab ade ceramah pasal kegiatan jenayah kat malaysia . pasukan startkick yang beri domonstrasi macam mana nak tangani masalah nih . pasukan startkick nih diketuai oleh seorang hamba Allah yang dikenali sebagai 'daddy' . banyak input dengan output bile pergi ceramah tuh , sekolah kami dipilih ( 3 buah sekolah ) sekolah aku , smk temenggong kati dan lagi satu sekolah aku tak ingat . aku balik dari sekolah pukul 12.00 tgh hari . sampai sekolah balik pukul 2.00 petang . tapi , bertolak dari sekolah 3.00 petang . -.- . penat tunggu ! penat penat pun dapat aku tangkap gambo , yelaa , kenangan form5 . tahun last kot . sampai disana , sekolah kami disambut dengan wanita UMNO bhgian K.Kangsar . bila aku nak masuk , mereka (wanita UMNO) bagi makanan ringan mcm cekelat2 gitu . okelahh , terimas sgt2 . meh usha jap gambo2 kat bawah nih .

mira n mila




mira , mimie , mila , nad , yun


we're SPM victim !! 

dibah , milah , mira , dayang , yun


nak tau aku yang mane ? yang tengah tuh aku lerr 


mereka sentiasa bersama 

p.ketua pengawas nih :)


shida n mimie jugak <3


cegu amir yang uruskan program nih


!!.adah n atyn .!!


siti n najihah 






gambar 3 diatas nih apabila sorg daripada budak skolah aku naik pentas . DIN name dia 


zam malu2 plak 

muka dia lagi


mereke kawan aku 


one more snap :)




skip. skip . skip , dah pukul 6.00 petang . time untuk balik dapat lagi makanan , yess , makan lagi .hehe . naik bas lalu kat lubuk (buat buat tahu jela) . wehhh , pening giler . tapi hari itu hari paling best . paling best ke ? best laa jugak ~

salam , shuhada 

No comments: